Camilla trener 6 dager i uken, mistet 8 cm fett på 11 dager

Camilla`s Way!

 

Her er en rask plan for HOW TO GET STARTED!

 

Vi på Core Balance Online ønsker å inspirere deg til å ta fatt på treningen din og forbedre helse, bevegelighet, humør og følelse av mestring. Å endre livsstilen sin og får resultateter er ingen quick fix. Vi tror ikke på intense kurer og maratonløp, men på den jevne kvalitetsmessige innsatsen. Den endringen som er mulig å intergerere i livet ditt, like naturlig som du dusjer og pusser tenner. Derfor er Online universet perfekt for deg. Dette kan du kombinere med det du ellers gjør (om du enda gjør det da) – løpe i marka, gå på ski, trene på studio. Poenget vårt er at du skal krysse av en trening 6 dager i uken. Bruk vårt kalender du kan printe ut her på siden og heng på kjøleskapet.

 

Og husk: Si til deg selv hver dag at den treningen du har gjennomført er endel av en ny hverdag og gi deg en klapp på skulderen. Du er rett og slett fantastisk.

 

Camilla Schjelderup er en busy trebarnsmamma, hun sjonglerer hverdagene mellom en travel jobb og familieliv som krever sitt. Treningen har hun de siste 5 årene nedprioritert. Hun har hatt endel nakkesmerter og vondt i ryggen, og gått opp noen kilo. Nå ville hun gi seg selv fokus og starte en hverdag med mer trening og bevegelse.

 

Dette er planen Camilla følger:

 

       Hun starter med å trappe ned kaffe i en ukes tid

       Så gikk hun i gang med en 5 dagers juice/grønnsak/smoothie/råkost/ te detox

       Hun gjør periodisk faste, og lar magen hvile 12 timer hver dag. Det betyr at fra siste måltid på kvelden venter hun 12 timer før hun spiser igjen

       Hun har trappet opp med proteiner og grønnsaker, drikker mer te, lager en anti inflammatorisk smoothie hver morgen, en kaffe per dag, kutter så mye sukker hun klarer, drikker sukker redusert vin kun el eller to kvelder per uke

       Trener 6 dager per uke, 2 dager på studio og 4 dager hjemme

Core Balance Online

 

Du finner gode forklaringer på hjemmesiden om hvordan vi anbefaler deg treningen for å få best mulig resultat. Kort fortalt er det å finne en Core Sculpt klasse, kjøre samme klasse i 6-10 dager før du går videre til neste klasse. Kryss av på kalender du printer ut. De dagene du gjør noe annet, studio, løping el lignende teller også som en økt så den kan du gjøre som erstatning eller i tillegg.

 

Meditere eller gjøre en Yin klasse hver uke, eller så ofte du trenger å avstresse. Dette kommer i tillegg til treningen!

 

Klikk her dersom du ønsker inspirasjon til en matplan!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *